Wednesday, October 01, 2008

Daily Sketch #1

I'm trying to get back into the habit of doing a daily sketch and start contributing again to the threads on the discussion board I'm administrating called Det Store Dyret (as well as getting some more stuff to post here).
Today I was inspired by a (IMO horrific) piece of medieval-techno-something someone posted as a topic.
My first thought was the Shakespearean actor in Rowan Atkinson Live, but after a while the music got a bit faster so I just gave him an iPod.
It was done in about 15 minutes.

3 comments:

Suleman Ijaz said...

Hei.
Veldig bra Olve :)
Gleder meg til å se arbeidet ditt.

Jeg er ganske nybeygnner med tegning.

Hvor vil du anbefale meg å starte med å tegne? Er det bare å tegne og tegne så klarer man det bra til slutt? Hvordan startet du?

Konnestra said...

Wow

Jeg er nokså en ny fan av deg, å tegner veldig mye selv.. Eg blir stadig inspirert å missunelig på arbeidet ditt !

Gillian Comerford said...

This is great Olve. Nice One!